Quantcast

„Žalgirio“ arena sužavėjo kroatus

„Žalgirio“ arenoje pritaikyta viešo ir privataus sektoriaus partnerystė tapo pavyzdžiu Kroatijos delegacijai, kuri vakar ne tik apžiūrėjo areną, bet ir domėjosi koncesijos pranašumais.

Netikėtas gidas

Finansų ministerija ir Centrinė projektų valdymo agentūra (CPVA) Kroatijos delegacijos vizitą į „Žalgirio“ areną įtraukė tam, kad svečiai realiai pamatytų, kaip sėkmingai vykdoma viešo ir privataus sektoriaus partnerystė (VPSP, angl. – PPP).

Delegacijos narių ir jos vadovės, Kroatijos privataus ir viešojo sektoriaus agentūros Edukacinio sektoriaus direktorės Ljerkos Bregant „Žalgirio“ arenoje vakar laukė siurprizas.

Netikėtai tuo pačiu metu į ją užsukęs „Žalgirio“ treneris Joanas Plaza sutiko pabūti svečių gidu po areną. Kroatų delegaciją ypač pradžiugino apsilankymas žalgiriečių drabužinėje. Išvydę spinteles su savo tautiečių Marko Popovičiaus ir Mario Delašo pavardėmis, svečiai prie jų fotografavosi.

„Lietuvoje lankomės pirmą kartą. Šis vizitas “Žalgirio„ arenoje – dalis Europos Komisijos finansuojamo projekto. Lietuva tapo mūsų konsultantais. Kaip savo partnerius pasirinkome Finansų ministeriją ir Centrinę projektų valdymo agentūrą (CPVA)“, – sakė L.Bregant.

Užkėlė kartelę

„Esame nustebinti šių rūmų konstrukcijos ir viduje sukurtų paslaugų įvairovės – sporto klubai, maitinimo įstaigos, biurai, parodų ir konferencijų erdvės. Nors nežinome, kaip Kaunas išsidėstęs, tačiau pats įspūdingiausias dalykas – arenai parinkta vieta. Pastatyti tokią areną beveik viduryje upės – tiesiog fantastiška“, – žavėjosi delegacijos vadovė.

„Kaunas šia arena pakėlė kokybės kartelę didesniems Europos miestams – dabar visi supranta, kad mieste naudinga turėti multifunkcinę areną, kur gali vykti ne tik sporto, tačiau ir kiti renginiai“, – pridūrė L.Bregant.

Arena – pasaulio žemėlapyje

L.Bregant akcentavo, kad didžiausia VPSP duodama nauda – toks statinys, kaip „Žalgirio“ arena, pažymi miestą sporto ir pramogų pasaulio žemėlapyje.

Ji pastebėjo, kad Kaunas jau tapo matomas šiame žemėlapyje – tai įrodo aukščiausio lygio muzikantų gastrolės.

„Jei jie neatvyksta į mano miestą, vadinasi, jiems jis neegzistuoja. Be abejo, atvykus į tokią areną, čia praleidžiama mažiausiai dvi dienos – tai garantuoja papildomas pajamas miestui“, – pastebėjo viešnia.

Kroatijoje šiuo metu taip pat kyla arenos, kuriose bus taikoma koncesija. Kroatai rengiasi Europos rankinio čempionatui.

„Mums reikia arenų – mūsų jaunimas, norėdamas pasiklausyti kokio nors koncerto, rinkdavosi Miuncheną, Liublianą ar Budapeštą“, – sakė ji.


Komentaras

Centrinės projektų valdymo agentūros ekspertė ir kroatų delegacijos vadovė Lietuvoje Dalia Budrienė

Lietuva šiame bendradarbiavimo projekte konsultuoja Kroatijos atstovus, kaip sėkmingai galima pritaikyti viešo ir privataus sektoriaus partnerystę. Abi šalys keičiasi delegacijomis, kad jie iš arti pamatytų, kaip įgyvendinami tokie projektai. Kroatai be galo patenkinti – jie pamatė, kaip efektyviai ir gerai „Žalgirio“ arenoje gali tvarkytis privatus partneris. Čia išnaudotas kiekvienas kampas – taip nebūtų, jei ši arena būtų vien savivaldybės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

cha

cha portretas
Tai tik madagumo frazes,idomu ka jie pasakytu,jeigu prisiliete butu prie surudijusios skardos sienu ir pamate rudis ant savo drabuziu,o apie arenos isvaizda nutyleta,kuri nelabai skiriasi nuo Kauno grudu sandeliu,isvis ar tie kroatai atvaziave,be niekieno pagalbos pirma karta pamate suprastu,kad tai zalgirio arena,nes pavadinimo uzdet neistengiama jau 2 metai

dana

dana portretas
Ubagai -ubagais susidomejo,dziaugsmo pilnos kelnes..... .Kada prades galvos dirbti , musu ,Kauno m. begalviam... .

Borisa

Borisa portretas
Labai savotiška ta partnerystė. Arenos tvarkytojas, imantis mokestį iš žiūrovų, užuot mokėjęs savininkui, dar iš savivaldybės gauna priemoką. Nu kaip tam restorane, kur lankytojai gauna nemokamai pavalgyt ir dar jiems primoka už apsilankymą. Tai nenuostabu, kad p. Romanovas dar nori priemokų už jo nusipirktą Žalgirį.
VISI KOMENTARAI 10

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių