- „Kauno dienos“, „Pitlane“ inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Išbandė Škotijoje
Škotijos šiaurėje surengtuose „Toyota Land Cruiser 250“ bandymuose B. Vanagas, be kita ko, turėjo unikalią galimybę susitikti su vyriausiuoju visureigį kūrusiu „Toyota“ inžinieriumi Keita Moritsu, kuris pristatė naujojo automobilio modelio išskirtinumus.
„Tai – išties unikali galimybė. Viena – bandyti visureigį, visai kas kita – tiesiogiai bendrauti su jo krikštatėviu, klausinėti ir gauti tikslius atsakymus dėl sprendinių, suprasti koncepcijos filosofiją“, – teigė Dakaro ralio legenda tituluojamas B. Vanagas.
„Toyota Land Cruiser“ gimė prieš 72 metus ir tapo patikimiausio visureigio sinonimu. Europos rinkoje „Land Cruiser 250“ pakeitė 15 metų (nuo 2009-ųjų) tarnavusią 150-ąją seriją.
„Siekėme, kad šis „Land Cruiser“ modelis būtų praktiškas ir lengvai prieinamas“, – yra pabrėžęs K. Moritsu.
Galimybės: naujasis visureigis, anot Lietuvos lenktynininko, bekelėje – nepamainomas, bet taip pat patogus eksploatuoti įprastuose keliuose. / Gamintojo nuotr.
Atvyks rudeniop
Lietuvą pirmieji „Toyota Land Cruiser 250“ turėtų pasiekti šios vasaros pabaigoje.
Jau išparduoti visi riboto leidimo – „First Edition“ – modeliai apvaliais žibintais.
Baltijos šalių vartotojai jau yra rezervavę apie 1 000 naujojo modelio vienetų. Taip pat jau yra išparduoti visi riboto leidimo – „First Edition“ – modeliai apvaliais žibintais.
„Land Cruiser 250“ versija – revoliucinis visureigis, sukurtas iš naujo, o ne patobulintas buvęs modelis. Kad tuo įsitikintų, gamintojas išrinko idealią lokaciją – Aberdyno regionas Škotijoje pasižymi unikalia, kalnuota ir pelkėta gamta, kuri leido pajusti visureigio galimybes“, – įspūdžiais dalijosi B. Vanagas.
Gamintojo nuotr.
Geras visuose keliuose
Lenktynininkas akcentavo tris, jo nuomone, „Land Cruiser 250“ esminius techninius sprendinius.
„Naujasis visureigis tapo dar patogesnis eksploatuoti kasdien net ir važiuojant įprastu keliu. Antra, bekelėje jis – nepamainomas, atskleidžia savo geriausias galimybes. Netikėta, bet inžinieriai pagerino jį ir šioje srityje. Trečia, visiškai naujai sukurtas modelis leidžia sujungti bekelės ikonos ir kasdienos automobilio sampratas į vieną. Jis tapo dar geresnis, daug galintis automobilis. Taip pat – stilingesnis, nors dėl grožio nesiginčijama. Vienintelis dalykas, kodėl gali jo nereikėti – tik tai, kad šis visureigis gali daugiau nei įprastam vartotojui gali prireikti”, – reziumavo B. Vanagas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdos senamiestyje – įspūdingas istorinių automobilių šou2
Klaipėdos senamiestyje šiandieną šurmuliuoja automobilių mėgėjai. Istorinių automobilių muziejaus „Memel Automuseum“ atidarymo proga senamiestyje vyksta senovinių automobilių paradas. ...
-
Baikerių paradas: Kaunas prisipildė motociklų gausmo46
Šeštadienį Rotušės aikštė, o paskui ir visas miestas trumpam prisipildė motociklų gausmo. ...
-
Avarijos riziką lemia ir variklio tūris
Neseniai vairuotojo pažymėjimą įgijusiems vairuotojams dažnai patariama rinktis automobilį su silpnesniu varikliu, nes jį bus lengviau vairuoti. Vis dėlto galingesni automobiliai yra daug lengviau valdomi ir pasižymi geresne stabdžių sistema. ...
-
Įmonių parkas: nuo kuklių „Dacia“ iki „Ferrari“
Nepaisant pastaraisiais metais griaudėjusių skandalų dėl išlaidavimo, Lietuvos bendrovės vis dar nevengia pirkti prabangių automobilių. Jų garažuose stovi brangiausi „Porsche“ modeliai ar netgi prašmatnieji „Ferrari&ldq...
-
Keleivių vežėjai stengiasi, bet rūpesčių vis dar per akis
Pastaruoju metu šalies keleivių vežėjai įsigijo per 40 tolimojo susisiekimo autobusų, pritaikytų žmonėms su individualiais poreikiais. Tačiau infrastruktūros pokyčiai – ne visada vežėjų kompetencija. ...
-
Prie vairo – geriau basomis nei su šlepetėmis2
Eismo nelaimės įvyksta dėl prastų oro sąlygų, prie vairo sėdinčio asmens neatidumo, o kartais ir dėl transporto priemonės techninio gedimo. Tačiau incidento priežastimi gali tapti ir netinkamai pasirinkta vairuotojo avalynė. ...
-
Sakai, vabzdžiai ir paukščiai: ne visi žino, kokią didelę žalą jie daro automobiliui4
Įvairūs nešvarumai, o ypač musės gali pridaryti žalos automobiliais šiltuoju metų laiku. Apie galimą žalą LNK reportaže pasakojo specialistas Vytautas Danius. ...
-
Ypatingos lenktynės: lyg įvažiuotum į laiko tunelį ir staiga išvažiuotum 1912 metais
Savaitgalį Argentinos sostinėje ir už miesto buvo galima pamatyti tikras automobilių legendas – čia buvo surengta prieš 118 metų įvykusių pirmųjų Argentinoje autolenktynių inscenizacija. Dalyvauti galėjo tik tie automobiliai, kurie buv...
-
Seimas nepritarė siūlymui iš aplinkosaugininkų atimti teisę dėl taršos tikrinti lengvuosius automobilius5
Seimas nepritarė parlamentaro socialdemokrato Lino Jonausko iniciatyvai iš aplinkosaugininkų atimti teisę dėl taršos tikrinti lengvuosius automobilius ir panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą. ...
-
Vairuotojai, dėmesio! Pilies žiedo eismo schema padės orientuotis35
Kauno miesto savivaldybė praėjusią savaitę Pilies žiede pakeitė eismo organizavimo tvarką. Dabar važiuojant Jonavos gatve nuo pilies nebegalima įsukti į žiedą. ...