Quantcast

Svaiginkitės atsargiai, nes galite tapti socialinės reklamos veidu

  • Teksto dydis:

Vienas Japonijos baras sugalvojo unikalų būdą, kaip spręsti žmonių užmigimo viešose vietose padauginus alkoholio problemą.

Vienas Japonijos baras sugalvojo unikalų būdą, kaip spręsti žmonių užmigimo viešose vietose padauginus alkoholio problemą.

Kaip ir daugelis žmonių visame pasaulyje, darbštūs japonai penktadienio ar šeštadienio vakarais mėgsta atsipalaiduoti baruose klubuose bei įvairiose užeigose su alkoholio taurele rankoje.

Ir čia prasideda japonų bėdos... Šalies gyventojai pasižymi itin žemo lygio tolerancija alkoholiui, todėl užtenka poros stipresnių gėrimų ir tūlas japonas tampa visiškai girtu. Dar daugiau, dažnai jie pasiekia tokią stadiją, jog tiesiog užmiega gatvėje.

Šia Japonijoje paplitusia tendencija pasinaudojo „Yaocho“ baro entuziastai, kurie surado tūkstančius „miegančių girtuoklių“ ir pavertė juos gyvais reklaminiai stendais, įspėjančiais dėl per didelio alkoholio vartojimo.

Ginkluoti balta lipnia juosta, skambiomis antraštėmis ir logotipais jie ėmėsi veiksmų. „Yaocho“ komanda nusitaikė į miegančius žmones didžiausiose Tokijaus gatvėse. Suradę „nelaimėlį“, tvarkdariai tiesiog patalpina jį į baltus rėmus, su japonišku prierašu „per daug girtas“.

Atsižvelgiant į tai, kad garbė yra labai vertinama Japonijos visuomenėje, šios kampanijos autoriai tikisi, jog „gyvieji reklaminiai stendai“ sugėdins žmones ir privers atsakingiau rinktis gėrimų stiprumą bei kiekį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių